Časté otázky

Prečo predajcovia ponúkajú zľavy?

Pre ubytovacie zariadenie je výhodné ponúknuť pobyt so zľavou z viacerých dôvodov. Majú možnosť získať veľké množstvo zákazníkov bez tradičných nákladov na reklamu, ktoré sa nemusia vrátiť. Zaujímavá ponuka je pre zariadenie taktiež vynikajúcou reklamou a možnosť osloviť nových zákazníkov a skupiny. V neposlednom rade si výhodnou cenou dokážu naplniť ubytovacie kapacity, ktoré by inak zostali voľné.


Ako nakúpiť so zľavou?

Pri zobrazenej aktuálnej ponuke sa nachádza tlačidlo Kúpiť za, na ktoré stačí kliknúť a následne Vás systém prevedie objednávkovým procesom.


Prečo sa nedá nakúpiť so zľavou?

Sú dve možnosti. Buď vypršal časový alebo množstevný limit ponuky. Niektoré ponuky majú obmedzenú časovú platnosť, pri iných zase je možné so zľavou nakúpiť len určitý počet pobytov. Preto je najlepšie sa rýchlo rozhodnúť a nakúpiť so skvelou zľavou.


Kúpil som pobyt, zaplatil som zaň, ale na e-mail mi nič neprišlo, dokonca ani kupón. Prečo?

Náš systém je nastavený tak, že Vám automaticky zašle kupón po pripísaní platby na náš účet. Ak platíte prevodom, môže sa platba omeškať o 1-2 pracovné dni, v záležitosti to od banky. Ak Vám ani po 3 pracovných dňoch nepríde kupón, mohla nastať iná technická chyba, pravdepodobne v e-mailovej schránke. Je preto potrebné si skontrolovať spamový kôš. Taktiež máte možnosť si kupón nájsť po prihlásení sa na Váš účet v našom systéme. Ak však ani v ňom kupón nenájdete, kontaktujte nás e-mailom na info@akcie-zlavy.sk pričom uveďte podrobné detaily Vašej platby, najmä variabilný symbol, dátum a čas platby.


Ako mám použiť zakúpený kupón?

Pri každej ponuke sú napísané informácie, ako použiť daný kupón. Aby ste zľavu mohli využiť, je nutné postupovať podľa uvedených informácií.


Kedy môžem kupón použiť?

Na každom kupóne je vyznačený dátum, v ktorom je možné pobyt absolvovať.


Kedy a kto mi vystaví daňový doklad alebo faktúru po objednaní kupónu?

Daňový doklad (faktúru, pokladničný blok) vystavuje predajca, ktorý službu alebo tovar ponúka. Predajca ho vystaví po predložení voucheru. My vystupujeme len v pozícii sprostredkovateľa, konkrétny pobyt objednaný prostredníctvom našej internetovej stránky zákazníkom neposkytujeme, len sprostredkúvame jeho predaj, a teda zákazníkom nevystavujeme žiadny daňový doklad.


Ak som si zakúpil kupón, ale už ho nechcem, môžem ho vrátiť?

Áno, kupón je možné vrátiť do 7 pracovných dní od zakúpenia a aj bez udania dôvodu. Pre stornovanie kupónu nás kontaktujte e-mailom na info@akcie-zlavy.sk, kde uveďte číslo kupónu a číslo účtu, kam Vám máme vrátiť peniaze. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že pri ponukách na ubytovanie je potrebné vykonať rezerváciu Vami preferovaného termínu u predajcu čo najskôr po zakúpení kupónu, aby v prípade, ak nebude preferovaný termín voľný, ste nám stihli kupón do 7 pracovných dní vrátiť.


Čo sa stane, ak predajca služby skrachuje, resp. budú všetky termíny počas platnosti kupónu obsadené? Vrátite mi peniaze?

V takomto prípade Vám, samozrejme, vrátime peniaze. Ide nám o Vašu maximálnu spokojnosť.


Čo ak budem s využitou službou nespokojná (-ý)?

V prvom rade Vám odporúčame obrátiť sa na poskytovateľa služby, nakoľko práve on Vám dokáže pomôcť najlepšie, keďže o službe vie najviac. Kontakt na poskytovateľa nájdete v informáciách o danej ponuke. V prípade, že Vaša reklamácia nebude vybavená, zašlite nám kópiu reklamácie, resp. postup reklamácie priamo na mieste na e-mail info@akcie-zlavy.sk. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom čase k Vašej spokojnosti.


Hľadám konkrétny pobyt so zľavou, ale nemáte ho v ponuke. Môžete ho do ponuky zaradiť?

Kontaktujte nás e-mailom na info@akcie-zlavy.sk, pričom do správy napíšte Vami požadovanú službu, kontakt na predajcu, prípadne aj internetovú stránku, na ktorej sa daná služba nachádza a my sa pokúsime pre Vás zľavu vybaviť a umiestniť ju na akcie-zlavy.sk.


Ako sa dostanem do svojho účtu?

Pri prvom nákupe so zľavou Vám vzniká účet, ku ktorému sú prihlasovacie údaje automaticky odoslané na e-mail. Pokiaľ ste tento e-mail vymazali alebo Vám nebol doručený, nové heslo do účtu si môžete vygenerovať cez obnovu hesla, pričom prihlasovacie meno je Váš e-mail.


Prihlásil som sa na odoberanie aktuálnych zliav e-mailom, no žiadne mi nie sú doručované. Prečo?

Problém môže byť v nastaveniach e-mailového servera, ktorý používa Váš e-mail. Preto je možné, že každý e-mail od nás skončí v spamovom koši alebo v nevyžiadanej pošte. Ďalšou možnosťou je, že používate firemný e-mail, ktorý možno blokuje prijímanie e-mailov s podobnými ponukami. Treťou možnosťou je to, že pri prihlasovaní e-mailu ste nedopatrením napísali nesprávnu e-mailovú adresu. Pokiaľ Vám nie je od nás doručovaný žiaden e-mail, kontaktujte nás e-mailom na info@akcie-zlavy.sk.



Ako môžem ponúknuť svoj tovar alebo službu na ZlavyNaPobyty.sk?

Stačí poskytnúť zaujímavú zľavu, min. 25 % na Vami ponúkanú službu a o ostatné sa už postaráme my. Nič neriskujete. Prezentácia Vašich služieb je úplne zadarmo.

Ako to celé funguje?

Ako to celé funguje môžete nájsť tu